Conversation

De waarde van een merkpropositie is in het digitale tijdperk in een ander licht komen te staan. Consumenten en bedrijven hebben een groter aanbod en zijn minder trouw. Des te belangrijker om merkwaarden consistent te communiceren. Niet alleen rationeel, maar met name op het belevingsniveau.

De digitale conversatie kan op een intelligente manier worden gevoerd. In de persoonlijke merkbeleving, in een maatwerk aanbod, of in een goed advies kunnen creativiteit en techniek zorgen voor waardevolle klantrelaties. Weliswaar geautomatiseerd, maar tegelijk juist persoonlijk en op maat. XSARUS presenteert u graag best practices.

Dille & Kamille

Mobile-first winkelbeleving in vernieuwde webshop

Bekijk deze case

Bezoekers ervaren nu niet enkel in de fysieke winkels het unieke Dille & Kamille gevoel, ook in de webwinkel is een eigenzinnige winkelbeleving gecreëerd.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.