Digital Commerce Strategie

Als fabrikant, groothandel of retailer oriënteert u zich regelmatig op uw digital commerce strategie. Aan de orde zijn vragen als: Waar staan we over drie tot vier jaar? Sluiten onze producten en diensten aan bij de klantvraag en hoe optimaliseren we het commerciële resultaat?

Beleving

Shoppen is beleving geworden, gericht op de klant in het centrum. Dat leidt tot uitdagingen op het gebied van design en klantbeleving. Maar ook op het terrein van personalisatie, customer loyalty en marketing intelligence. Uw digital commerce strategie maakt de verbinding tussen uw doelen en de manier waarop u hiermee te werk gaat.

Merkwaarden

XSARUS ontwikkelde het CCC-model voor het in kaart brengen van het waarom, hoe en wat van een commerce strategie. Het staat voor Conversation, Content, Commerce, waarmee de essentiële domeinen van e-commerce in beeld gebracht worden. Conversation gaat over inspiratie, belevingen klantcontact op basis van uw merkwaarden. Content richt zich op de functionele productinformatie en overige ondersteunende assets. Commerce beslaat alles wat te maken heeft met gebruiksvriendelijke transacties en ordermanagementprocessen, tot aan uw warehouse toe.

Ervaring

XSARUS biedt 18 jaar ervaring in digital commerce. Onze consultants overzien het speelveld, de actuele innovaties, zijn onderdeel van vele succesverhalen én kennen de valkuilen. Samen werken we aan een succesvolle digital commerce strategie.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.