Fashion retailer Mayke kiest XSARUS als Digital Marketing partner

Mayke, de retailer waar schoenenliefhebbers ‘the ultimate shoe heaven’ kunnen vinden, gaat samen met XSARUS werken aan het realiseren van de online groeiambities die de retailer heeft voor Mayke.com.

Tijdens de zoektocht naar de meest geschikte partner om Mayke’s Digital Marketing activiteiten te professionaliseren, kwam Mayke op het spoor van XSARUS. De kennis en ervaring die XSARUS in omnichannel e-commerce heeft en specifiek in de fashion branche, is voor Mayke een belangrijke factor.

Data Driven Marketing aanpak

XSARUS gaat voor Mayke aan de slag vanuit een Data Driven Marketing aanpak. Er wordt in de eerste fase gestart met het analyseren van de huidige online prestaties; de tot nu toe ingezette digital marketing instrumenten worden bekeken en de reeds beschikbare data wordt geanalyseerd. De data uit de verschillende bronnen wordt gebundeld in het unieke XSARUS dataplatform, waardoor straks in één oogopslag inzichtelijk is hoe het ervoor staat met de opgestelde doelen en KPI’s. Daarbij komt de focus te liggen op de conversie- en organische prestaties (SEO).

Op basis van de bevindingen uit de data analyse wordt een advies en plan van aanpak opgesteld om de groeiambities te kunnen bereiken. Vanuit het plan van aanpak zullen vervolgens één of meerdere van de Digital Marketing specialisaties ingezet worden.

De consultants en specialisten uit het Data Driven Marketing team staan klaar om samen met het team van Mayke aan de slag te gaan om Mayke’s groeiambities waar te maken!

Over Mayke

Mayke startte in 1988 met een vrouwen- en kinderschoenenwinkel. Inmiddels is Mayke uitgegroeid tot een succesvolle formule met een fysieke vestiging in Brabant en een online platform dat wereldwijd levert. Mayke is daarbij constant op zoek naar nieuwe designers die de collectie van Mayke maken tot een perfecte mix tussen nieuwe en gevestigde namen uit de modewereld. Met merken als Prada, Tod's, Hogan, Golden Goose, Isabel Marant, Stella McCartney, See by Chloe, Jimmy Choo en Ganni is het aanbod ieder seizoen uniek.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.