Personalisatie

Digitaal, maar menselijk en persoonlijk. Dat is de uitdaging. In het digitale tijdperk is bij uitstek ruimte voor een persoonlijke benadering. Keuzevrijheid en mogelijkheden worden uitgelijnd met de persoonlijke kenmerken en voorkeuren van uw klanten.

Data

Data is de basis om personalisatie toe te kunnen passen. Vanuit onze Analytics & Intelligence wordt de data verzameld en gesegmenteerd. Op basis van deze data worden er verschillende klantsegmenten vastgesteld. In combinatie met de verschillende fases van de Customer Journey (See, Think, Do, Care) kan er worden bepaald hoe de klant op de webshop wordt benaderd.

Content

Welke producten passen bij welke segmenten? Welke differentiatie kunnen we aanbrengen, op basis van onze productkennis? Welke varianten bieden we in verschillende contexten aan?

Vanuit onze Content Managementoplossingen voorzien we in de mogelijkheid om op basis van vooraf gedefinieerde segmenten en fases specifieke content in te regelen.

Merchandising

Binnen het weergeven van de producten van de webshop kan rekening worden gehouden met de data die beschikbaar is van de klant. Welke merkvoorkeuren heeft een klant? Welke producten heeft de klant bekeken? Welke aankopen heeft de klant gedaan? Op basis hiervan kan de volgorde van de producten op de overzichtspagina's worden aangepast. Er kunnen cross- en upsell mogelijkheden worden aangeboden binnen de webshop maar ook vanuit Marketing Automation waarbij de klant een gepersonaliseerd aanbod ontvangt van de voor de klant interessante producten.

Op gebied van Personalisatie werkt XSARUS samen met partners als Datatrics, Spotler en Copernica.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.