Waarom Squeezely?

Met Customer Data Platform Squeezely heb je zelf de touwtjes in handen over alles wat klantdata, customer journeys en on-site personalisatie betreft. De webshop kan eenvoudig gepersonaliseerd worden op basis van betrouwbare data uit alle (marketing)kanalen. Binnen deze marketing technologie tooling worden klantgegevens verzameld en verrijkt en creëer je een 360 graden klantbeeld. Daarmee zijn er tal van mogelijkheden om gepersonaliseerde campagnes op te zetten richting advertising en marketing automation.

Hoe wij Squeezely inzetten

Zodra we Squeezely integreren in jouw marketing landschap, kun je personalisatie op de juiste manier toepassen als onderdeel van jouw digital marketing strategie. Binnen Squeezely wordt de profieldata van bezoekers vastgelegd, gevalideerd en gecombineerd, zodat je vervolgens in alle fases van de customer journey een inhoudelijke boodschap kunt overbrengen die aanzet tot actie. Een goede en kwalitatieve data integratie is hierbij essentieel.

Zodra je personalisatie goed toepast zul je hier als organisatie, maar zeker ook als bezoeker, al snel van profiteren. Gepersonaliseerde, relevante content draagt bij aan een optimale shopervaring, zorgt ervoor dat bezoekers langer blijven hangen op de webshop en vergroot de kans op herhaalaankopen. Klantgericht personaliseren heeft vaak een positief effect op de conversie en gemiddelde orderwaarde.

Meer over Squeezely

  • 360 graden klantbeeld creëren
    Een sterke combinatie van CRM-data en klikgedrag zorgt voor een compleet 360 graden klantbeeld. Binnen Squeezely kun je inzoomen op klantniveau en verrassende personalisaties inzetten.
  • Doelgroepen segmenteren
    Door bezoekersgedrag te analyseren en bezoekers met hetzelfde gedrag te segmenteren, ontstaan concrete doelgroepen waaraan direct acties gekoppeld kunnen worden.
  • Journey Builder effectief inzetten
    Door het aanhaken van een e-mailmarketingtool, kan marketing automation worden toegepast, in de breedste zin. Binnen de Journey Builder kunnen stroomschema’s met acties worden samengesteld, als notificaties en e-mails, geënt op mogelijke scenario’s. De Journey Builder werkt eenvoudig door middel van drag-and-drop en stuurt triggers naar externe systemen.
  • Producten aanbevelen
    Met Squeezely is het mogelijk om productaanbevelingen op de webshop of andere kanalen te tonen die aansluiten bij de fase van de customer journey en de relevantie voor de bezoeker.
  • Kanalen synchroniseren
    Squeezely beperkt zich niet tot het eigen platform. Juist door het te koppelen met externe kanalen als een e-commerce platform en marketingtools ontstaat het beste resultaat.
  • Personaliseren
    Met de personalisatietools in Squeezely kan de webshop worden ingericht op een individuele bezoeker, rekening houdend met bezoekersvoorkeuren en de fase in het aankoopproces.
  • A/B testen
    Dankzij volautomatische A/B testing wordt duidelijk welke variant of actie werkt en welke niet. Dit geeft de conversie een boost!
  • Bezoekers overtuigen
    Squeezely maakt het mogelijk om realtime met je webshop bezoekers te communiceren en ze te overtuigen tot het doen van een aankoop. Dit kan bijvoorbeeld door de (beperkte) voorraad van een product te tonen of aan te geven wanneer het product voor het laatst gekocht is. Allemaal conversie triggers die de bezoeker over de streep kunnen trekken.