User Experience en Design

Ook van een scherm kan beleving afspatten. Ontmoetingen tussen mensen en merken krijgen betekenis als ze persoonlijk zijn. En als ze een identiteit overbrengen. Dat is online zeker niet uitgesloten – sterker nog: daar zijn uitermate veel mogelijkheden voor.

User Experience

Een succesvolle webshop is niet alleen afhankelijk van mooie, overtuigende plaatjes. Naast een goed design is een belangrijke sleutel tot succes de gebruiksvriendelijkheid en effectiviteit van de webwinkel. Daarom gaan we niet alleen aan de slag met de look and feel, maar ook met een interactie ontwerp. Waar komt de klant binnen in de webshop? Hoe klikt een klant door de webshop? Op welke manier komt hij het snelst bij wat hij zoekt? Binnen User Experience gaat het er niet alleen om hoe het er tot in detail uit ziet, maar vooral hoe een bezoeker zo snel en goed mogelijk geholpen wordt.

Design

Niets zo subjectief als design. Dat mag waar zijn, maar het is ook een vak. Hoe wordt een gewenst gevoel overgebracht? Hoe wordt een identiteit het meest effectief ingezet ter versterking van een klantrelatie? En wat 'smoelt' simpelweg lekker?

We bekijken het totaalplaatje altijd vanuit de Customer Journey: hoe gaat uw klant de vernieuwde webshop beleven? Is deze herkenbaar, voldoende prikkelend en overtuigend? Op welke manier wordt de hoogste conversie gerealiseerd? Dankzij ons bewezen track record, weten we inmiddels wat wel en niet werkt.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.