Waarom TritonX?

TritonX is een cloud-gebaseerd Customer Data Platform dat uitermate geschikt is voor omnichannel retail organisaties. Niet voor niets werkt een deel van onze klanten met dit systeem. Binnen tritonX is klantdata real-time beschikbaar voor ieder touch point, zoals de webshop of customer service. Het systeem fungeert als een ‘black box’ waar alle data op een veilige manier wordt opgeslagen en bevat daarnaast Marketing Automation en klantloyaliteit functionaliteiten.

Marketing Automation

Dankzij de Marketing Automation functies kunnen klantprofielen worden aangemaakt en worden kopers voorkeuren inzichtelijk. Op basis van deze profielen kunnen marketeers losgaan met dynamische segmentatie en geautomatiseerde campagnes. Hierdoor wordt de customer experience steeds persoonlijker. Door eenvoudig een e-mail marketing tool te integreren met tritonX, ontstaan er nog meer mogelijkheden.

Loyalteitsprogramma

Voor iedere ondernemer wel bekend: het belang van loyale klanten. Binnen tritonX kan een loyaliteitsprogramma ingericht worden met persoonlijke prijzen, privileges en couponing. Beloningen kunnen worden ingewisseld; het zij in de winkel, webshop of mobiele app. Denk out-of-the box, verras klanten en houd ze geboeid.

TritonX is voor veel van onze omnichannel klanten een interessant platform dat klantdata centraal stelt en het mogelijk maakt om (marketing)kansen te benutten op basis van die data. Een goed voorbeeld is Nederlandse schoenenformule Van den Assem.
Alexander Robijn, Sales Manager XSARUS

TritonX bij Van den Assem

Van den Assem maakt al sinds 2015 gebruik van tritonX. Onlangs heeft XSARUS bij Van den Assem een rebuild van het e-commerce landschap gerealiseerd, waarbij tritonX wederom een cruciale rol inneemt. Het systeem stelt Van den Assem in staat om online- en offline klanten te herkennen en in te spelen op hun voorkeuren. Van iedere klant worden alle aankopen geregistreerd en wordt vastgesteld tot welk segment zij behoren. Door middel van persoonlijke prijzen, een puntenspaarsysteem in de fysieke winkels en webshop en een loyalty app, bindt zij haar klanten.

Ook inspelen op klantdata?

Onze consultants delen graag hun kennis over Customer Data Platforms en het creëren van klantloyaliteit. Met een creatieve, data gedreven blik kijken ze samen met u naar de mogelijkheden. Neem vrijblijvend contact met ons.

Van den Assem
Headless e-commerce platform als uitgangspunt voor verdere groei
Bekijk de case