Voyado

Making brands easy to love

Op zoek naar een oplossing om klantloyaliteit te verhogen? Optimaliseer loyaliteitsprogramma's en breng customer journeys in kaart met Voyado, een door AI aangedreven marketing automation en CRM-platform.

Voyado is een zeer compleet loyaliteitsplatform voor retailers en brands. Het combineert klantgegevens met hoogstaande analyse- en communicatietools, zodat klantconversaties optimaal gepersonaliseerd kunnen worden. Hoe werkt dat?

Customer Cloud Data Platform

Voyado verzameltklant informatie vanuit elk touchpoint - online, offline en van externe bronnen - en structureert deze in de cloud. Het AI-gestuurde dataplatform biedt een 360-graden beeld van alle klanten. Door het samenstellen van micro-segmenten kan een enorm relevante, gepersonaliseerde boodschap ontwikkeld worden.

Insights

Data is niets zonder analyse. Voyado produceert gedetailleerde rapporten over het klantgedrag. De rapporten variëren van gemiddelde aankoopwaarde tot bezoekfrequentie tot verkoop per product. Met deze inzichten kunnen marketinginspanningen geëvalueerd en nieuwe trends en segmenten geïdentificeerd worden. Wanneer er al analysetools als Power BI of QlikView in gebruik zijn kunnen deze geïntegreerd worden.

Campaign Engine

De Voyado Campaign Engine maakt gebruik van de klantsegmenten die in Voyado Customer Cloud zijn aangemaakt. Op deze manier kunnen op maat gemaakte berichten eenvoudig naar elke klant gestuurd worden. Voyado stuurt de campagnes via e-mail, sms of social media naar de gesegmenteerde doelgroepen.

Binnen Voyado is het succes van de campagnes snel in te zien. Ook kunnen berichten vooraf getest worden en wordt direct inzichtelijk welk bericht het hoogste ROI heeft voor elk segment. Dankzij de POS- en e-commerce-integratie is zowel het online als offline klantgedrag inzichtelijk.

Gamification & beloningen

De beste klant is een loyale en betrokken klant. Met Voyado kunnen klanten realtime beloond worden voor hun loyaliteit. Bijvoorbeeld met behulp van gamificationtools of vouchers. Misschien wordt een klant die een bepaald puntenniveau bereikt op een gegeven moment Gold Member, of worden klanten aangezet om een service te gebruiken, zodat ze de winkel bezoeken? Het is binnen Voyado allemaal in te richten.

Marketing Automation

De data uit de Voyado Customer Cloud biedt enorm veel kennis om de customer lifecycle volledig te kunnen te beheren. Met nauwkeurig gedefinieerde klantsegmenten -en dankzij het AI-aangedreven platform met voorspellende analyse- kunnen intelligente, geautomatiseerde boodschappen gecreëerd worden met relevantie informatie. Of het nu een consument is die aan het begin van de customer lifecycle staat, of een oude trouwe klant.

Persoonlijke aanbiedingen

We willen ons allemaal speciaal voelen. Uniek. Niets brengt die boodschap over als een persoonlijke aanbieding die op het juiste moment aankomt. De aanbieding hoeft niet per se korting te zijn. Het kunnen ook diensten zijn, zoals het op maat maken van broeken na aankoop of een schoenbehandeling. De sleutel is dat ze zijn afgestemd op het segment dat aan de criteria voldoet, zodat het in wezen een één-op-één boodschap is.

Wat zit er onder de motorkap van Voyado?

  • Een schaalbare database: de schaalbare database van Voyado zorgt ervoor dat het systeem probleemloos en in realtime blijft presteren, zelfs als het gegevensvolume toeneemt.
  • Voyado Connect: Het scala aan API's en plug-ins wordt voortdurend ontwikkeld en bijgewerkt en kan worden geïntegreerd met vrijwel elk ander systeem, elke gegevensbron of elk type software.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.