Webinar betrouwbare e-mailaflevering voor webshops

Donderdag 11 juni 2020

Voor webshops is het cruciaal dat e-mails afgeleverd worden bij klanten. Iedere verloren orderbevestiging, retourmail of factuur is er namelijk één teveel. Waar een verloren factuur misschien alleen vervelend is voor jou, kan een verloren orderbevestiging leiden tot twijfel of wantrouwen bij je klant. Het is dus belangrijk om e-mailaflevering goed op orde te hebben.

In dit webinar gaan we dieper in op e-mailaflevering voor webshops. Wat betekent het voor jouw webshop als e-mails niet (meer) aankomen? Hoe kan het beter? Aan de hand van waardevolle tips laten we je zien hoe je de inbox van jouw klant weer verovert:

  • Waarom en hoe je een gespecialiseerd platform inzet voor transactionele e-mail;
  • Succesvol werken aan je e-mailaflevering, door aan de slag te gaan met technische autorisatie;
  • Hoe je met e-mailcontent extra waarde creëert;
  • Hoe je op basis van data je e-mails beter maakt.

Aan het einde van dit webinar, ben je als webshopeigenaar of e-commerce manager in staat om je e-mail afleverratio’s te verbeteren. De gemiddelde transactionele e-mail heeft namelijk een openpercentage van wel 85%, dus grote kans dat hier voor jouw webshop enorme mogelijkheden liggen.

Dit webinar geven wij samen met onze partner Flowmailer.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.