Bij fashionmerk Sacha (onderdeel van de Termeer Groep) draait alles om beleving. Sacha is altijd in beweging en de onderliggende systemen moeten deze dynamiek en creativiteit ondersteunen. En er moet een juiste balans zijn tussen beleving en conversie. Het huidige e-commerce platform van Sacha voldeed niet meer en XSARUS bood dé oplossing: een krachtige headless omgeving op basis van Shopware.

Nieuwsgierig naar het succesverhaal van Sacha?

Lees hier het inspirerende verhaal en ontdek welke voordelen Sacha ervaart.

Vanaf het moment dat de knop omging is de webshop er niet alleen qua look and feel op vooruitgegaan, maar zeker ook in gebruiksgemak. Dit zorgde meteen voor een hogere conversie.
Amber Spierings, Marketing & E-commerce Specialist bij Sacha
Sacha
Meer creatieve vrijheid dankzij headless oplossing op basis van Shopware
Lees case
Sacha

Shopware ook geschikt voor jou?

Ook groeien met jouw webshop door de inzet van Shopware? Zoals Sacha? Shopware staat bekend om haar schaalbaarheid, flexibiliteit en uitgebreide out-of-the-box shopping functionaliteiten. En stelt je in staat om een uitzonderlijke winkelervaring te creëren en tegelijkertijd interne processen te optimaliseren.

Toegevoegde waarde van XSARUS

Onze 24 jaar e-commerce ervaring en expertise zetten we graag voor je in. We laten je zien hoe we soortgelijke uitdagingen bij andere organisaties hebben aangepakt. Wat Shopware én XSARUS specifiek kunnen betekenen voor de groei van jouw online business. Naast Sacha, hebben we Shopware succesvol geïmplementeerd bij onder andere Norah, Bomont en Jeans Inn. En daar ervaren zij de voordelen van.