Order Management

Een sleutelfactor voor succesvolle digital commerce is een accuraat en compleet beeld van voorraden, logistieke mogelijkheden en diensten. Consumenten hebben hoge verwachtingen als het gaat om merkbeleving. Maar minstens zo belangrijk zijn de verwachtingen ten aanzien van omnichannel mogelijkheden.

Omnichannel features

Uit een recent Forrester onderzoek (2018) blijkt dat consumenten de volgende omnichannel features uiterst belangrijk vinden: verwachte levertijd inzien, lokale winkelvoorraad online inzien, online aankopen en offline kunnen retourneren, laten verzenden naar een lokale winkel, en kopen in de winkel en thuis laten afleveren. Het zijn duidelijke mogelijkheden geworden, die echter het verschil maken. Verlies geen omzet meer, door tijdige en juiste informatie over product, voorraad, verzend- en retouropties - onafhankelijk van het touchpoint. Kies geautomatiseerd de beste fulfilment opties om klantervaringen te overtreffen en logistieke kosten te besparen.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.