Ben je omnichannel actief? Dan kun je niet zonder effectief order management. Efficiënt voorraadbeheer, orders managen via alle verkoopkanalen als de eigen webshop, marketplaces of dropshipment partners. Soepele orderafhandeling en verzending, het aanbieden van Click & Collect, vlekkeloze ordercommunicatie met je klanten.

Dit zorgt voor een wirwar aan processen. De oplossing? Een centraal order management systeem. Dat veel verdergaat dan de mogelijkheden van het klassieke ERP-, POS- of e-commerce platform. Om klanten die overal en altijd connected zijn, de beste beleving te bieden via ieder kanaal. Online én offline.

Omnichannel Order Management

Als retailer of brand streef je ernaar: het juiste product, binnen de juiste tijd, op de juiste plaats. Vanuit organisatieperspectief zijn er diverse processen en belangen die samenhangen met omnichannel order management:

  • Optimaal omgaan met voorraden
  • Besparen op logistieke bewegingen
  • Tijds- en kostenefficiënte orderafhandeling
  • Schaalbare business modellen, bijv. in een multibrand context

Met een order management systeem kun je dit bieden aan jouw klant:

  • Informatie over de verwachte levertijd
  • Online inzicht in de winkelvoorraad
  • Online reserveren, bekijken en kopen in de winkel
  • Online bestellen, afhalen in de winkel (buy-online, pickup-in-store)
  • Online bestellen, retourneren in de winkel
  • In de winkel bestellen, thuis laten bezorgen (kiosk, endless-aisle)
  • Online bestellen, vanuit de winkel verzenden (ship-from-store)
XSARUS heeft zich bewezen als een flexibele partner die graag meedenkt over het stroomlijnen van het platform en onze processen.
Dennis Wanders, Online Marketeer bij Norah
Trotse order management partner vanBekijk alle klanten
Van den Assem
Bomont
Norah
Sacha
Manfield
Sissy-Boy
Profuomo
Le Ballon
Order Management
Order management
Insight
Real-time voorraadbeheer als basis voor de omnichannel-toekomst
Alexander Robijn
Alexander Robijn
Manager Sales & Marketing