Contentserv
Contentserv stelt retailers en brands in staat om een rijke en relevante productervaring te bieden door het combineren van Product Information Management (PIM), Master Data Management (MDM), Digital Asset Management (DAM) en Marketing Experience Management (MXM) -oplossingen. Contentserv maakt het dagelijks leven van marketeers en productteams makkelijker door een geavanceerd, compleet en bedrijfsgericht platform te bieden dat de nadruk legt op time to value.
Hoe groter je portefeuille wordt, hoe moeilijker het is om alle productgegevens te verzamelen en te onderhouden. Met de PIM-oplossing van Contentserv kun je niet alleen productgegevens van hoge kwaliteit onderhouden, maar ook zo efficiënt mogelijk werken - wat een concurrentievoordeel oplevert.

Eigenschappen van Contentserv:
- Beheer uitgebreide en complexe productgegevens snel en eenvoudig online.
- Lanceer snel en flexibel nieuwe producten of promoties, dankzij een snelle onboarding en geautomatiseerde workflows.
- Onderhoud eenvoudig relevante content voor alle outputkanalen, doelgroepen en landen via een centrale database.
- Beheer de aanvoer van online en offline media - niet alleen razendsnel maar ook met consistente, kwalitatief hoogwaardige informatie.
- Breng wijzigingen aan in de gegevens op slechts één locatie en update informatie over alle kanalen met een simpele druk op de knop!
- Produceer niet alleen meer marketingoutput, maar ook sneller, betaalbaarder en met beperkte middelen.
- Beheer vertalingen tegelijkertijd voor internationale omnichannel campagnes.
- Schalen met PIM - dankzij de end-to-end-benadering kunt u op elk moment extra kanalen en functies integreren.
- Geef SEO-technisch een boost door productdata attributen te onderhouden en te optimaliseren, configureer eenvoudig metadata en gebruik geautomatiseerde data feeds.
Contentserv cases
Demo aanvragen
Ja, ik wil een Contentserv demo: