Contentserv

Het Duitse ContentServ is een perfecte oplossing voor (grotere) organisaties die met een op maat gesneden PIM-productdata willen beheren en ontsluiten vanuit een Marketing, DAM- en/of MDM-focus. ContentServ biedt met de Standard en Enterprise Lines een bijna onuitputtelijk programma aan PIM-functionaliteiten.

Voordelen Contentserv

  • Omvangrijke en complexe productinformatie kan snel en eenvoudig online gemanaged worden: dashboards zorgen voor overzicht, toegesneden op de rol van de gebruiker, bijvoorbeeld categorymanager/-assistent, marketingmanager, vertaler, studio.
  • Relevante productinformatie wordt voor alle publicatiekanalen, doelgroepen en landen beheerd in een centrale repository. Per kanaal, markt of regio kan de content meer specifiek gemaakt worden, indien de situatie daarom vraagt.
  • Productdata wordt op één plaats beheerd en van daaruit gedistribueerd naar alle verkoopkanalen. Onder andere door voor-gedefinieerde exports met attribuutmappings en transformaties en een high-performance REST-API.
  • Verkorte time-to-market doordat op verschillende niveaus in de productcatalogus het proces geoptimaliseerd kan worden.
  • Dankzij uitgebreid workflow management binnen de geïntegreerde DAM kan het studioproces volledig binnen de oplossing worden gerealiseerd.
  • ContentServ groeit mee met de organisatie, extra kanalen en functies kunnen geïntegreerd worden wanneer dit nodig is.
  • Gedegen architectuur, ontworpen voor hoge performance.

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.