Ontdek de waarde van PIM in combinatie met Digital Shelf Analytics

Volg het webinar op 4 november

Als retailer kunt u in uw fysieke winkels langs de schappen lopen, de presentatie van producten aanpassen, in-store klanten naar feedback en tevredenheid vragen en productkennis delen. Ook B2B-organisaties kunnen controleren hoe hun producten worden gepresenteerd in de schappen van wederverkopers. Maar hoe werkt dit eigenlijk met digitale schappen?

Uw producten goed vertegenwoordigd in alle digitale schappen

Streeft u in al uw online verkoopkanalen naar dezelfde productervaring als in uw fysieke winkels? Dit is een belangrijke factor die het succes in de digitale handel stimuleert. Bij online verkopen is de productinformatie leidend. Uw producten moeten niet alleen makkelijk vindbaar zijn, ze moeten ook op de juiste manier vertegenwoordigd zijn.

inriver Evaluate visual

Wat u kunt verwachten van dit webinar

4 november 2021 | 15:00u - 16:00u

David Copeland, Sr Product Manager bij inriver en Joakim Gavelin, medeoprichter van Detail Online, brengen Digital Shelf Analytics en PIM samen. Ze zullen meer vertellen over de waarde van PIM in combinatie met bruikbare data-inzichten in Digital Shelf Analytics (DSA). Allemaal vanuit één platform.

Aanmelden voor dit webinar

Door gebruik te blijven maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van cookies. Meer informatie kan je vinden op onze cookiespagina.